پی ٹی آئی کا 14 اگست کو اسلام آباد میں جلسے کا اعلان

0

اسلام آباد: پی ٹی آئی نے 14 اگست کو اسلام آباد میں عوامی اجتماع منعقد کرنے کا فیصلہ کیا ہے، جس کے ایک دن بعد پارٹی نے وفاقی حکومت کو ملک میں عام انتخابات کرانے کے لیے ایک ماہ کی ڈیڈ لائن دی تھی۔، کے این ایم نیوز نے رپورٹ کیا۔

عمران خان کی زیرصدارت آج ہونے والے اجلاس میں پارٹی کے فیصلوں سے باخبر ذرائع کے مطابق پارٹی کی تمام تنظیموں کو یوم آزادی کے اجتماعات کے انعقاد کے لیے انتظامات کرنے کی ہدایت کی گئی ہے۔

انہوں نے کہا کہ 14 اگست کو یوم آزادی کے موقع پر اسلام آباد میں طاقت کا ایک بڑا مظاہرہ کیا جائے گا۔

یہاں یہ بات قابل ذکر ہے کہ پی ٹی آئی ملک میں قبل از وقت انتخابات کرانے کا مطالبہ کرتے ہوئے موجودہ حکومت کے خلاف تحریک چلانے کی کوشش کر رہی ہے۔

پارٹی نے 25 مئی کو اسلام آباد کی طرف ایک لانگ مارچ کیا تھا، جسے مسلم لیگ (ن) کی زیر قیادت وفاقی حکومت کی جانب سے اسلام آباد میں داخلے سے سخت مزاحمت کا سامنا کرنا پڑا تھا۔

تاہم، یہ اسلام آباد میں داخل ہونے میں کامیاب رہا تھا،جسے بعد میں پی ٹی آئی کے چیئرمین عمران خان نے منسوخ کر دیا جنہوں نے کہا کہ انہوں نے اسے تصادم سے بچنے کے لیے منسوخ کیا اور اعلان کیا کہ وہ دوبارہ اسلام آباد آئیں گے۔

اس کے بعد سے پارٹی نے سیاسی بنیاد حاصل کی جب اس نے اپنے منحرف ایم پی اے کی جانب سے خالی کی گئی 15 نشستوں پر کامیابی حاصل کی اور اپنے امیدوار پرویز الٰہی کے لیے وزیر اعلیٰ کا عہدہ حاصل کرنے میں کامیاب رہی، جنہیں عدالت عظمیٰ کے فیصلے کے بعد کامیاب قرار دیا گیا تھا۔

Share This News

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *